2 Ocak 2012 Pazartesi

Artık özlemiyorum seni

Geceleri ağlamıyorum,'bir şans daha'diye yalvarmıyorum tanrıya.
Hani sen hep ne yapmak istediğini bilmiyordun ya artık bende bilmiyorum.Seni geri istediğime emin değilim mesela.
Çalan şarkılar gözlerimi doldurmuyor.Eşlik ederken hıçkırıklara boğulmuyorum.
Takıntılı bir şekilde rüyalarımı da süslemiyor hayalin.
Her çene gün biraz daha uzaklaşıyor hayaller.
   Ama unutmadım seni,unutamadım.''Unuttum''diye kendimi avutmaya çalışsamda yapamadım.
Değişen tek şey artık seni özlemiyor oluşum.
 Evet bayım artık özlemiyorum sizi!

2 yorum:

  1. Özlemiyorum...
    Bazen bunu içten söylemek gece bastıran sağnak gözyaşlarını güneşli havalara çevirmek için yetiyor.

    güneşin batmasın.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle öyle oluyor çok haklısın.
    teşekkür ederim.senin içinde hep öyle olur umarım :)

    YanıtlaSil